Och mitt indiehjärta slår & slår & slår.

Får sms till min mobil på jobbet där det står "Kom ut så får du en kram", och jag fånler hela vägen genom korridoren och ut genom dörren och får min kram innan jag återvänder in till jobbet igen. Fnissar för mig själv när jag står och dokumenterar, tittar stup i kvarten på min mobil om ett nytt sms trillat in. Nästa dag sitter vi i en skogsdunge, grillar och dricker rosévin och har minutlånga kramar. Jag provar solglasögon som inte är mina och vi skrattar åt hur festivalig jag ser ut. Sitter på en balkong som inte är min men där det odlas både potatis och tomater och där det bor en svart katt som heter Sotis. Dricker hemmagjort rödvin och lyssnar på musik som inte är lik min egen musiksmak men faktiskt är bra ändå. Dröjer mig kvar sålänge det går hos dig men tillslut måste jag gå hem och till jobbet, men jag ränkar minuter tills vi ses nästa gång.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så himla glad för din skull min älskade vän! :D

2013-05-21 @ 18:55:39

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0