Sadness is my boyfriend

Det är måndag ocg jag är ledig. LEDIG LEDIG LEDIG! Förra veckan hade jag en sexdagarsvecka och jobbade måndag + onsdag-söndag. Min lediga dag har jag spenderat på följande sätt:
- Cyklat till Kåren kl. 08:30 för att köpa tre stycken biljetter till Halloweenfesten på fredag då jag, Kelly och Catti ska dit. Måste bestämma mig för vad jag ska vara, så svårt!
- Åkt buss till ikea, traskat omkring där och blivit totalt utglodd för att jag hade svart läppstift. Palla folk. Köpte iallafall massa mysiga saker.
- Varit på Blomsterlandet och handlat blommor, och på Rusta och köpt en mixerstav; ÄNTLIGEN!
- Åkt hem och gjorde hummusröra med min nya mixer
- Planterat om mina nyinköpta blommor
- Skaffat hemförsäkring
 
Nu ska jag duuuuscha i evigheter och sen kolla ut vad jag ska vara på fredag. Peace!
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0