En panda i personlig "kris"

Ibland händer det att man har en (gigantisk) identitetskris, eller rättare sagt en när-ska-jag-växa-upp-kris. Ibland önskar jag att jag skulle vara en såndär jeanstjej som inreder med saker från Granit, åker utomlands och solar, lyssnar på mix megapol och är diskret sminkad. Och jag är raka motsatsen. Ibland blir jag så jävla trött på att jag gillar saker som en femåring gör. Ba, vänta lite, jag är ju inte fem utan addera tjugo år så har vi kommit upp i den rätta åldern. Orkar inte vara så jävla barnslig och omogen. Varför kan jag inte bara vara "normal" och diskret för? Mvh en panda i kris. 

Kommentarer
Postat av: Lilla P

Därför att normal är det tråkigaste någon kan vara. Så det så! <3

2014-12-28 @ 18:06:04
URL: http://lillap.devote.se
Postat av: Dessie

Jag förstår precis hur du känner! Jag är dock ingen panda och jag är visserligen 18... Men ibland vill jag bara färga sönder mitt hår, klä mig som en docka och pierca sönder mitt ansikte men jag hindrar mig från att inte göra det för jag vet att det bara kommer leda till ännu en identitetskris där jag måste ändra mig igen men på ett annat sätt för att jag ännu inte hittat mig.

Men fortsätt vara en panda, pandor är vackra.

Hälsningar från en okänd flicka.

Svar: Åh, vilket underbart svar! Det känns liksom så skönt att man inte är ensam för ibland så kokar hjärnan bara sådär.
Tack!
Cheapo

2015-01-24 @ 21:35:23
URL: http://dessiesmolnslott.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0