4 arbetspass kvar till semester.

Helgen har varit lugn på 96:an. Jag har hunnit med både mina sköterskeuppgifter, prata med mina kollegor och förstår samtalat mycket med patienterna. Ikväll satt vi och tittade på "Solsidan" tillsammans eftersom dom ville att jag skulle vara med. Tar det kanske som ett bra betyg att dom vill att jag ska hänga med dom? Då är jag ju iallafall inte helt ute och cyklar när jag pratar med dom. 
 
4 arbetspass kvar, fem dagar. Imorgon ska jag åka och handla, tvätta, städa, gå ut med Ansgar och på eftermiddagen ska jag ha picknick. Det ska tydligen bli 28 (!!!!!) grader ute imorgon så jag kommer nog att dö. Tycker det är för varmt när det är 25 grader haha. 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0