5 arbetspass kvar till semester.

Morgonen igår började med lite kaos. En som skulle jobbat dag blev sjuk, och kvar var jag och skötar-Linn. Dock löste det sig efter ett tag, men iallafall. Vi var båda trötta, speciellt Linn, så jag föreslog att hon skulle gå och ta lite koffein. Bara det att jag råkade säga kokain vilket resulterade i ett morgontrött gapskratt. 
Nya patienter och saker som skulle fixas, samtal, rond. Dagen rullade på i ett i ett snabbt tempo och helt plötsligt var klockan 16 och det var dags att kila hemåt (okej jobbade över 30 minuter men ja).
 
Jag åkte hem, lagade mat (!!!) och kollade på ett avsnitt av Breaking Bad innan jag gjorde mig iordning för att åka hem till Cissi och fira henne på hennes födelsedag! Jag körde på glitter och hade ett glittrigt diadem. Kvällen fortsatte jättemysigt och vi drack halllndrinkar, andra drinkar, åt tårta och mängder med jordgubbar! Meningen var att vi skulle gå ut, men vi var alldeles för trötta för det så vi soffhängde istället, vilket verkligen inte är fy skam! 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0