Italien, dag 6.

Hände inte så mycket egentligen. Tog sovmorgon till 10-tiden, packade ihop mina kläder, gick och åt lunch med Anna (gick vilse men kom bara tio minuter försent), gick tillbaka hem och städa upp på Annas rum. Hon kom sen och vid 17:19 tog vi tåget till Rom. Jag åt awesome ihåliga chipspommes på tåget och lyssnade på musik med Anna var duktig och pluggade. Kändes som om att jag höll på att ta sönder hela tåget ibland för varje gång jag rest och skulle sätta mig ner igen så liksom damp jag ner på sätet och stolen gav ifrån sig ett läte som lät som om att den skulle gå sönder när som helst. Är helt enkelt för stor (nordisk?) för detta land haha. Det gick aslätt att hitta till hotellet, vi checkade in och sedan började jag min jakt efter vägglöss. Vände på lakan och kuddar, tittade i sömmar och under madrassen, i nattduksbordet och längs lister men hittad inget spår efter dom. Vi tog ändå det säkra framför det osäkra och la alla våra saker och väskor i badrummet och bestämde att om vi ska nudda/sitta i sängen så är det pyjamas som gäller. Bra regel. Vi gick ut och köpte chips och pizza och sen kollade vi på film innan vi somnade ifrån den.
 
(nej jag har inget program så att jag kan redigera bilderna med än. Har precis ominstallerat hela datorn så ni får står ut med lite sämra bildkvalité.)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0