Dubbelt upp

Hej mina små loppor!
 
Vad har ni för er nu när hösten är påväg (fast verkar inte så eftersom det ska bli 20 grader (!!!!) varmt i helgen?!)? Själv har jag varit i Göteborg i helgen med min familj och hälsat på Martin vilket var helt fantastiskt mysigt! Har en hel drös med bilder som jag hade tänkt att ladda upp igårkväll, men så blev det så att jag blev inringd att jobba dubbelpass så det var bara till att sova direkt när jag kommit hem från Marie. Idag jobbar jag 07:00-22:00; livet som sjuksköterska typ. Fast det är väldigt lugnt så det kunde absolut ha varit värre.
 
Imorgon kommer min systeryster upp till mig för på lördag flyger hon till Italien där hon ska plugga design i ett år! Så jäkla coolt! Och jag får då alltså en anledning att åka till Italien för att hälsa på hos henne, detta ska ske i mitten utav november! Så spännande!
 
Tjarrå!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0