Vad jag hinner med efter jobbet en vardag.




Jag har sovit i 1,5 timmar, diskat i en. Tittat på 1,5 avsnitt av breaking bad och lyssnat på 3,5 kapitelutav 'femtio nyanser av frihet'.  Chattat med Anna och smsat med Martin. 

Imorgon kommer Jonna hit och vi ska dricka vin för jag är ledig på torsdag! Sen jobbar jag fredag-måndag; har alltså en sexdagaravecka nu. Men det är väl okej för jag har bokat flygbiljetter till Umeå och ska hälsa på Ida-Lisa i oktober, och i november så ska jag åka till Italien en vecka och hälsa på systeryster vilket kommer bli helt amazing! 

Min väckarklocka ringer om 6 timmar och 33 minuter. Peace ✌

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hur långt har du kommit med Breaking Bad och vad tycker du? Jag såg hela serien + bonusmaterial (jävligt bra komplement / fördjupning till serien) på typ 2 veckor. :)

Svar: Säsong 3, typ i mitten tror jag haha.
Cheapo

2014-09-10 @ 11:01:39

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0