Summertime

Long time, no see. Som vanligt.
 
Jag är tillbaka på jobbet efter att ha haft tre veckors semester, där jag mest åkt runt mellan olika platser och hunnit med supermycket men ändå känner mig utvilad. För att punkta upp lite utav dom sakerna jag gjort kommer nedan en liten lista:
 
  • Campat en natt på Fårö tillsammans med Ida-Lisa och mitt rosa tält
  • Varit ute och festat i Visby för första gången någonsin, trots att jag tillbringat flera veckor där varje sommar
  • Besökt Köpenhamn och Christiania (det var så himla häftigt!?)
  • Varit på Pop-klubb i Malmö vilket var SÅ HIMLA BÄST och jag och Popilove dansade konstant i tre timmar utan att vara typ det minsta fulla= händer typ aldrig men gjorde nu pga AWESOME musik
  • Besökt Gekås i Ullared och plöjt igenom hela varuhuset på typ tre timmar och blev bara 600 kronor fattigare
  • Varit i Göteborg tillsammans med mamma och hälsat på Martin där, innan han flyttar till Luleå. Vi gick ut och åt och sedan tog vi en drink på ett ställa längs avenyn
  • Träffat min moster, hennes och mammas kusin samt deras moster, och lyssnat på hur dom samtalat om allt kring himmel och jord
  • Åkt tillbaka hem och hunnit gå ut och dricka vin tillsammans med min finaste Marie
 
Genom att läsa ovanstående lista förstår ni ju att jag är himla nöjd med min semester. Nu är jag redo gör hösten, som jag för övrigt bestämt ska bli min bästa någonsin. Dä ni!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0