If you got somebody waiting.

Det är den tredje juni och vädret är typ likadant som det är i april. Just nu pendlar det mellan regn och sol, med starka vindar. det är den tredje juni och Ansgar fyller 6 år idag! Hipp hipp hurra för honom.
Jag har köpt biljett till Bråvalla och ska åka dit tillsammans med vin vän Panda-Emelie. Jag räknar ner dagarna, idag är det prick 21 dagar kvar tills jag åker! Packlistan är färdigskriven, och tält och luftmadrass införskaffade. Vi tänkte såhär att eftersom vi är så himla gamla så förtjänar vi att sova gott; alltså var en luftmadrass på sin plats. På lördag så kommer hon hit och vi ska införskaffa det sista, typ bra muggar och så. Jag behöver även ett par gummistövlar, men har ganska svårt att hitta det pga har världens fotbollsvader (.......), men förhoppningsvis lyckas jag.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0