090401

Morning morning!

Uh, idag är det första april, jag hatar första april, bara för att jag hatar att bli lurad...
Igårkväll var vi hos Stefan&Lina, Mattias skulle hjälpa Stefan med nån datorgrej som vanligt, hehe. Vi åt iaf mat, och sen fick jag en present! :D Wihoo, världens sötaste nyckelgrej som såg ut som en cupcake<3333 Kommer in bild senare... Sen gjorde vi riktiga muffins och drack te, det var gott! Sen knallade vi hemmåt i regnet, hmmpf..

Idag är jag tröttis för somnade ganska sent igår, och IKVÄLL BLIR DET THE SOUNDS OCH POPCIRKUS<333 Woho, kommer bli bäst! Åker irekt från jobbet till Debaser såatte, haha, nästa gång jag är hemma kommer klockan att vara 01 typ :p

Men ha en bra första april (blääää)!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Sara är på TV!!

2009-04-01 @ 20:40:49

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0