090403

Äntligen fredag, IGEN!
Veckorna flyger verkligen fram, lite småläskigt måste jag säga, uh!

Igårkväll var Mattias och jag ute på en prominillis, och vi gick typ längs ett elljusspår, fast sen blev det mer som en stor stig men iaf. Och den låg läns vattnet och det var så sjukt mysigt!<3 Hade inte kameran med mig, men ska dit och fota idag! Ah, alltså svårt att fatta om man själv inte såg det, men det var ASMYSIGT!

Idag går jag bara till 15, så jävla skönt, för jag är galet trött! Blir slappkväll hemma själv idag, för Mattias ska på nått spex och jag ville inte följa med, inte riktigt min grej det där... Ska iaf äta köttfärssås och spagetti, bara såatt ni vet, hehe.

Glöm inte att titta på dom nya bilderna från Popcirkus som jag lagt in i inlägget under detta!

Ha en trevlig fredag! :)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0