090404

Det är sol och åtta grader ute<3 Jag har varit vaken sen 07:49, har redan hunnit äta frukost, klätt på mig, kollat på "Så nära får ingen gå (Ett år med Kent)", konstaterat att mina ögondroppar kostar way to much och hunnit ta sönder mina strumpbyxor änu lite mer! Just nu redigerar jag lite bilder som jag var och tog igår.
Dagens planer ser väl ut så att jag sminkar mig, åker in till stan och chillar lite, åker hem och köper tillbehör till köttet ikväll, myser lite i solen och sen väntar på att Mattias ska komma hem. Antagligen blir det att vi kollar på Robinson ikväll.

Här kommer iaf några av bilderna som jag tog igår, mest på natur och sådära, men också en på mig när jag är jävligt trött och osminkad, ohyeah;















Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0