090407

God eftermiddag!

Imorse funkade inte internet! Tråkigt en ganska tur för jag var lite sen, så om jag hade bloggat så hade jag blivit ännu senare, hehe :p Iaf, solig dag på jobbet igen. Samma unge som var tjurig igår var tjurig idag också och bröt totalt ihop när vi ksulle gå in. Irriterande? Ja. Satt ute och solade på rasten och somnade nästan, hehe. Fick ett påskägg av ledningen (allting var chokladgrejer och ingen innehållsförteckning såatte, skänker bort till andra folks påskägg, typ mammas ;P). Har också spillt korvgryta på min klänning, eller det kan ha varit nån unge också förresten...
Imon ska det regna och vi ska sjunga påsksånger och äta påskbord imon. Mysigt värre. Vi får också klä ut oss om vi vill! Jag hade väl tänkt att vara häxa då, hehe, typ rosa kinder och fräknar och nått hukle av nått slag, man vill ju inte spöka ut sig för mycket! (:

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0