090409

Godmorgon!

Sista arbetsdagen idag. Skönt. Den här veckan har gått fett segt tycker jag, usch, sånt gillar vi inte! Iaf, har fick allting packat igår, förutom datorsladden som ska ner nu, så behöver inte stressa runt nu på morgonen! Ska åka tuben till Danderyd idag, orkar inte gå med väskorna, och ja jag ska gå fem minuter tidigare för att den INTE ska komma förtidigt, och om den gör det hinner jag med den iaf! (:

Dagens mest nervösaste grej är ju att jag ska åka buss till Bromma flygplats, och som bekant så är jag faktiskt riktigt kass på att åka buss. Eller jag liksom inte åka, men byta och hoppa av vid rätt station! Så nu har jag skrivit lappar igen med alla hållplatser som ska passeras under resan så jag kan checka av! Ja, det är liksom bara att önska mig lycka till och hålla tummarna fört för at jag inte ska komma bort på vägen! ;P

Ha en bra skärtorsdag alla!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0