090417

Good morning!

Har precis ätit upp mitt knäckebröd, och ska snart kila och borsta tänderna, men först bloggen! :p
Är lite smötrött idag, somnade inte förens 23- någonting, höll på att packa, skriva ut biljetter, skriva av alla busshållplatser när jag ska byta buss och såntdära! Uh, är nervös inför bussresan! Förra veckan fick jag sluta tidigare och åka "den vanliga rundan", men idag kommer jag att beöva åka den nya. Aja, jag hoppas att det kommer att gå bra iaf! (:
Hehe, det ska typ bli varmare i Göteborg än i Stockholm, yeeey! ;D
Oc min lugg är alldeles förlång för att a hellugg egentligen, men pallar inte att ha snelugg idag såatte, haha, det får se ut som det gör!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0