090420

Godmorgon!
Idag försov jag mig lite så jag äter frullis på dagis (japp, det kan jag göra om jag vill, hehe). Iaf, är astrött, somnade inte förens vid tolv igår fastän jag var megatrött, skitjobbigt! Så det blir till att sova extra tidigt ikväll :p Idag har väl vi planerat att vi ska storhandla lite, fast vetitusan hur det blir med det, sen MÅSTE vi städa iordning på vårt rum, och sen ska vi springa vår 20-minuters runda, haha!

Ha en trevlig måndag, och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANNAPANNA<3

Helgen i bilder;

   
"Fick mysig frullis, gick sedan ut och lyssnade på ipoden<3 Soligt och skönt vare!"
 
"Lite födelsedagsfika blev det sen! Marängtårta med chokladpudding och fint strössel<3"
 
"Massvis med blåa små scillor fanns det. Och sen grillade vi. Årets första grillning för mig!"
   
"På kvällen började jag sy! Anna och jag gjorde rosetter, och jag sydde sötaste väskan<3"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara! Jag blir galen, jag har försökt ändra om min blogg nu i evigheter.. Men jag fattar inte, plus att datorn är dum! Headern, är väl den övesrat grejen, där du har Emmabodafestival och det? Skulle du vilja hjälpa mig över internet eller om du får mitt lösenord och hjälper mig, för jag blir galen, min blogg är så tråkig! ^^

2009-04-20 @ 18:47:15
Postat av: Rosanna

Det är jag som skickade det andra inlägget ;)

2009-04-20 @ 18:48:28
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0