090421

Godmorgon!

Usch vad jag tycker det är tråkigt att skriva "Godmorgon" i vartenda morgoninlägg, men vad tusan ska jag skriva liksom? Hmm..
Idag är jag iaf riktigt utvilad, har sovit stenhårt inatt, haha! Somnade runt halv elva och sov som en stock fram till sju, mm, härligt! Det behövdes verkligen! :p
Igår var vi inte ute och sprang, utan vi åkte och handlade på CityGross istället. Det gick väldans bra och vi handlade på oss en del grejer, sista gången vi storhandlar, eftersom jag räknade ut att vi bara ska bo i Stockholm i 25 dagar till, eftersom typ en vecka försvinner när vi är i Turkiet (som det förövrigt bara är 10 dagar kvar till!) ;D
Sitter just nu och tänker på hur dags jag måste gå hemifrån, om det är halv eller tjugo i? Hoppas inte halv för det är hon nu, haha! Nej, men det är tjugo i jag ska gå, skönt! :p


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag har ju inte photoshop:( jag försökte göra om en bild i nått annat sådant färgprogram eller vad det hette =P och jag gör precis som dom säger men det händer ingenting, eller så är jag trög! Vore underbart om du kunde hjälpa mig=)

2009-04-21 @ 10:55:19
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0