090422

Godmorgon!

Woops, insåg inte att klockan snart var fem i halv, och jag går vid halv, jaja, jag hiner uppdatera ändå!
Är fortfarande glad över att Kent påbörjat inspelningen av sitt 8e album<333 och igår var jag duktig och städade hela rummet + tvättade en massa och fixade nya sängkläder! Egentligen hade jag tänkt att springa, men när jag kom hem frös jag så jävla mycket att jag typ var stel som en pinne, så ja var rädd för att jag skulle vricka foten elle rnått om jag gav mig ut och sprang, haha!
Mattias var superduktig igår! Han kom inte hem förens, eh, efter 22, och då har han suttit och pluggat hela eftermiddagen/kvällen! :O Duktig älskling jag har<3

Idag ska vi iaf springa, sen ska vi äta hemlagad kebab med grönsaker, mums! Måste bara köpa yoghurt så att jag kan fixa vitlökssås! Förresten, någon (mamma typ?) som vet om det går bra att göra tacos-avocado-grejs med yoghurt istället för creme fraiche?

Kommentarer
Postat av: Ma

Gomorgon Fia!! Visst går det lika bra med Youghurt som med crem fraiche....det blir bara lite "rinnigare". Åhh...va jag funderar på huset!! Kram kram

2009-04-22 @ 08:19:15

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0