090426

God eftermiddag!

Känns som om jag har varit vaken huuur länge som helst! Ifs, så är det ju 8 timmar, såatte, mmm :p
Idag mår jag bättre, illamåendet är typ borta, men har fofrtfarande galet ont i hela kroppen. Hoppas att det har gått över tills imon.

Idag har jag iaf varit en runda på stan. Skulle ha ett par solisar och ett par flipflop, men hittade ingenting av det :/ Har ju ett par solisar ifs, och jag får be Anna att leta upp ett par flipflopisar som jag har hemma och skicka upp med mina två klänningar som Mattias föräldrar ska ta med sig (glömde ju ta med mig klänningar till Turkiet när jag var hemma senast).

Nu ska jag väl ta och packa ner lite vinterkäder och vinterskor som ska ner till Småland igen med Mattias föräldrar efter Turkiet. Ikväll blir det tacos, wihooo!


Finfina blommor i Kungsträdgården! (:

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0