Mattias leker

Oh yeah, sitter uppkrupen i sängen nu, har ätit god kebab OCH så har vi varit ute och sprungit, mohahah! Det var jobbigare nu än förra veckan, tungt att andas och så jävla ont i vaderna :@ Men jag sprang på, stannade några gånger och stretchade och då kändes det bättre. Vi ska väl springa typ tre gånger i veckan är det täntk, så nästa gång på lördag, eller, Mattias jobbar ju så jag får springa själv, hehe, sure ^^

Iaf, Mattias har fått hem sin nya dator som han köpt, och han håller på att sätta ihop den nu, såatte haha, det ligger delar över hela vårt rum. Jag får inte plats, förutom på denna lilla ytan i hörnet av sängen, haha!





Mm, ni ser ju hur jag har det, haha! Är förövrigt galet torr om läpparna, INTE oki! Hittar inte mitt läpsyl :'(
En skitbra grej är att PATS finns på Spotify<3 Mums!


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0