Påskäggsfunderingar

Woopidoo, fick sluta tre timmar tidigare idag eftersom alla barnen hade gått hem vid två, haha! Skulle egentligen jobbat till 16:45, men hade absolut inget att göra så att dom typ; Åh, du kan gå hem Sara! Schysstos liksom! ;D Bra, för då kunde jag åka hem och packa om, tror nämligen att mitt handbagade var förstort :s Men nu äre fixat (snart iaf)! Plus att jag inte behöver byta en massa okända bussar, utan bara dom "vanliga" som jag har åkt med ett par gånger (:

Förresten, det här med påskägg, är det så att alla får dom på Påskdagen (för det är väl på lördag?), eller kan man få påskäggen idag och på Långfredagen också? För igår på dagis var det flera som sa att dom skulle få påskägg imon, och en del fröknar typ: ja, imon så får ni era påskägg... Och så var det en mamma som sa idag att t.ex. Ebba skulle få sitt påskägg imon. Och jag typ: eeeh? Trodde typ alla fick sina på lördagen, men jag hade visst fel :p

För övrigt har jag sett två sjösniglar i MM's akvarie pasa sig ;P

Kommentarer
Postat av: »»Design By Diva««



Vem är den "bästa" bloggerskan?

Rösta på Kenza, Blondinbella eller Stina-Lee.

2009-04-10 @ 21:52:07
URL: http://egosidan.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0