Dagen i korthet

Gud var underbart att bara få slappa. Fetingstressigt idag på jobbet, åh, trodde jag skulle få en hjärtinfarkt eller nått eller ja iaf svimma... Ta på ytterkläder, lyfta upp och ner ungar från bänken, tråkla på gummistövlar och dra över både termobyxor/overall och galonisar över regnstövlar, på med vantar, byta bajsblöjor, på med mina egna ytterkläder ut och passa ungar som trillar ner och fastnar i gungorna, fånga barn som håller på att trilla ner från gungor, lyfta upp barn på gungor, ge fart, lyfta ner från gungorna. Åh, hjälp vad jag var stressad! Och till råga på allt så kliade min mun sönder, jävla pollen! Jag blir ju alltid så frukstansvärt irriterad när det kliar i munnen/näsan, men kan ju inte vara sur på barnen! Hard alltså...

Har iaf precis ätit upp en tallrik mjölk med Cheerios, blev sjukt sugen på det, hehe. Mattias är på spex fortfarande och jag har kollat på "Ett öga rött" och "Freaky Friday"- Ska nog checka någon mer film innan jag lägger mig för att sova!
Mattias jobbar ju 06-18 imon, så är hemma själv hela dagen imon. Funderar på om jag ska piffa till mig, typ pandafrill, snyggsmink och kinaskor, dra in till stan och bara chilla. Det ska ju, enligt smhi, bli 13 grader och sol imon, lovely<3 Men ah, vi får se vilket humör jag är på imon, det kan skifta ganska snabbt ^^



Hittade ett videoklipp som jag filmat från Timos spelning i Kalmar från i sommras, åh<3
Ljudet suger och ah men iaf!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0