Popcirkus

Här kommer då lite bilder från igår;

 
Mattias mötte vid vid Medis och vi käkade mat ;D Fetingnice väder och sådära, och Burger King gör godaste pommesen<3


Jopp, och sen fick vi gå in och jag var nervös för jag inte visste hur dags det var insläpp till själva spellokalen... Och så var jag megakissnödig och vågade inte springa på toa ifall dom skulle släppa in, men sen blev jag ivägtvingad på toa av Mattias iaf, hehe. Men ah, vi satt iaf utanför dörren till spellokalen från kl. 17:45-19:00 typ, så det var pretty long time, och hela tiden var jag sjukt hispig och hoppade upp och ner på stolen för att kolla på TV-skärmen (dom hade TV-skärmar där men såg hur dom fixade innifrån spellokalen) så att dom inte släppt in folk från den andra dörren, för det fanns två dörrar.. Men ah, sen gick det bra när dom släppte in och jag gick lugnt fram typ, och kom längst fram då så det var nice! :D

      
      
The sounds, åh<3 Började att spela nya låten "No one sleeps when I'm awake", sedan "Tony The beat" och en till ny låt "Beatbox". Känner att jag inte kan uttala mig om "Beatbox" än, har bara hört den en gång och det live, såatte, jag får lyssna på den liter mer HÄR!


Vi var visst med på TV, hehe!

      
 
Sen var det Lykke Li, men hon spelade på Lilla Scenen så vi såg det inte live, synd, men men. Iaf, Peter, Bjorn & John spelade sedan, och för er som inte vet så är dom pretty kända för bl.a den HÄR låten! Och så var det dansare som dansade med läskiga masker på. Annorlunda måste jag säga...



Som avslutning kom Sounds och Lykke upp på scen och körde en låt tillsammans med Peter, Bjorn & John. Haha,skitkul, Maja och Felix kunde inte texten så Felix hade en fusklapp i handen som han och Maja kollade på när det var deras tur att sjunga, haha askul<3
Men det var iaf en sjukt rolig kväll, roligast var förstås att se The Sounds igen, men också kul att vara med på en TV inspelning. Per och Christian var coola och röken som dom hade på scenen sved i mina ögon som lök. Men det var fett nice! Och jag vet att bilderna suger men som dagt, Canon Powershot A430, såatte<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0