11:48

Jag funderar starkt på att åka in till stan och gå en snabbis på H&M för att köpa en mössa och ett par vantar som jag har kollat på på HM.se. Ååh vad jag vill ha, det skulle bli så snyggt tillsammans med min röda kappa! Vet dock inte om jag vill lämna Ansgar ensam igen, han har ju varit så mycket ensam i helgen. Dock sover han nu, så kanske kan smita iväg en liten stund (fast nu kommer jag på att jag inte har råd, gaah :@ äh, jag får helt enkelt vänta tills i helgen! Inte för att jag har mer pengar då, men iaf)...
Idag har jag ringt och bokat en veterinärtid till Ansgar, så vid kl. 11:00 på onsdag ska han vaccineras och chip-märkas! Försäkrade honom igår också, väntar bara på att den ska bli godkänd.

Annars då? Jodå, ska ta itu med all disk som jag inte orkade ta igår. Jag ska laga mat tills ikväll, klistra in recept i min kokbok, skicka iväg ett brev och typ kolla på TV.
Vilket oerhört intressant liv jag har, visst? ;D



Seriöst, hur snyggt hade det inte varit ihop med min röda kappa?<3333

Kommentarer
Postat av: Fanny Sofia

Åh! Fett fina! :D

Jag gillar verkligen din stil, sjukt snygg måste jag säga!

2009-09-29 @ 22:39:33
URL: http://fannysofiai.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0