18:43

Herregud, är klockan SÅ mycket??! Jaha där ser man! Jag har iaf använt timmarna väl, tycker jag nog. Var en vända på stan idag Köpte kattmat, tejp och ihop-buntare till sladdarna. Stannade till på Hemköp och köpte rengöringsmedel till toan, sen åkte jag hem och jaa, städade toan. Har packat upp min resväska nu, diskat, lekt med Ansgar (som sover nu igen), så nu ska jag ta itu med dom typ tusen sakerna som ligger på det som ska föreställa vårt matbord!
Imon kväll/natt kommer iaf Anna-Li hit. Hon ska bo här under Popaganda eftersom hon inte hade någonannanstans att bo, and of course fick hon bo här! Vet ju själv hur svårt det är med boende när man ska på konserter/festivaler utan camping!
Ikvbäll börjar ju den där vampyrserien på SVT, hade tänkt att kolla på den. Är egentligen inte så förtjust i vampyrserier/filmer men vad tusan, kan väl ge den en chans!

Kommentarer
Postat av: Ma

Wooww....städa toan!! De e´vuxenpoäng!! ha ha... Vad tyckte du förresten om vampyr serien?? Pannan o jag tittade oxå.....

Ha det gott idag!

Kram

2009-08-27 @ 07:29:02
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0