20:53 och Popcorn

Mumsit värre med popcorn ikväll! Var egentligen sugen på chips men orkade inte gå ner till affären så popcorn fick det bli. Ska snart kolla på "Den gröna milen". Idag har jag förövrigt packat ner alla mina saker som ska med upp till Sthlm på tisdag. Heeela min rosa rullväska är totalt fullproppad, så jag fick ta en lite mindre bag, men också den blev fullproppad :s Nu har jag alltså trängt ner alla mina saker i rullväskan, bagen och en svart hängväska, PLUS Ansgar!!! Så jag har två alternativ:
1. Åka med alla saker till Sthlm och låsa in dom två små väskorna på Centralen.
2. Åka med alla saker till Sthlm och hoppas att Mattias kan komma in och möta mig och hjälpa mig hem med sakerna!
Japp, så ligger det till. Nu börjar the movie.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0