21:11

Nu är vi hemma och jag sitter och dricker jordgubbdte i soffan. "Sommaren med Göran" var bra, fast jag var så jävla kissnödig i slutet så jag kunde inte riktigt koncentrera mig på filmen. Senare ikväll ska jag ta med Anna ut och fota, har typ lovat henne hela sommaren att jag ska följa med henne ner till sjön och fota eftersom jag inte tycker hon ska gå ner dit själv när det är mörkt!  Vilken "take care"- storasyster jag är! ;D


Iaf, snart är det dags att köpa kattunge så om någon har kattungar leveransklara tills nästa vecka, SÄG TILL! Den kommer att bli en innekatt, vi kommer gå ut och gå med den i koppel, köpa klösträd och bygga olika "etapper" i lägenheten som den kan aktivera sig på! Jag ska ha en hankatt, och är ute efter en helgrå, alternativt med typ vitt ansikte/vit mage. Kan även tänka mig en crémefärgad hankatt, eller en långhårig vit katt! I närheten i Hovmantorp ska det vara! Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh vad gulligt!!! lycka till med missen!!!!

2009-08-13 @ 10:40:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: M

Vad snälla de är som tillåter katt inomhus, det fick inte min kusin ha då hon pluggade i Göteborg. De stundetbostäderna sade tydligt nej när hon undrade / ansökte om det :'(



Och vad sött att ha den i koppel utomhus, jag kan riktigt se hur du vandrar runt med den lilla kattungen så som Paris Hilton går runt med sin lilla chiahuahua (eller hur fan det stavas) ^^

2009-08-13 @ 11:41:35

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0