Emmaboda

Dag 1.
   
1. Fixa min halvfunkande bandare och tejpade fast batterierna
2. Mattias popade till sig med en hatt sådeså!
3. Jag åt veggieburgare och den var SÅ GOD<3
Övrigt: Fick en kommentar om min frill av en BD-kille. Vi snackade om BD-filmen och han sa att den var bra och att Henrik hade munnen full med popcorn och sådära, det lät fint tyckte jag. Jag träffade även Alice-med-blått-hår, hon hjälpte oss att flytta lite saker till våran tältplats, jättesnällt! :D

Dag 2.
     
1. Vi såg Parken, jag dör vad bra<333
2. Man kan dricka olika öl...
3. <3 Fick förövrigt en liten gren att ha i hret av Mattias!
4. "Du har lika stort hår som Amy Winehouse"

Förfest hos Anna-Li och Mia's camp.

   
1. Sen blev det en massa party
2. Vi kollade på Detektivbyrån och jag dansade en massa
3. Sen kolla vi på 2 many dj's och dansade sönder. Jag tappade också min sko men hittade den!

Dag 3.
   
1. Mattias ville också leka katt, sötkatt<3
2. Välkommen till insidan av vårt tält!
3. Finfina kattöron!
   
1. Florence Valentin
2. Markus Krunegård<3 (JAG HATAR KILLAR SOM ÄR FULLA OCH ÄR LÄNGRE ÄN MIG SOM FÖRSÖKER TRYCKA NER MIG BARA FÖR ATT FÖRSÖKA SNO MIN PLATS LÄNGST FRAM. JAG BLIR FÖRBANNAD OCH SPECIELLT OM DOM FÖRSÖKER SNO MINA KATTÖRON :@ )
3. På kvällen dansade vi till BSB och det var fint typ ^^

Dag 4.
   
1. Jag och min älskade Pandi<3
2. Mia, Anna-Li, Mattias och jag
3. Nordpolen; dålig, sämre, sämst... :(
   
1. Stor och liten bandare
2. Finaste vinglaset på Emmaboda
3. Mattias och Anna-Li

   
1. Mia skaffade helt plötsligt mustach
2-3. Strike the pose

Dag 5.

Vi tog vårt pick och pack och åkte hem helt enkelt. Emmaboda var okej men en massamassa omogna typer som hängde av toalettdörrar och hoppade ner folks tält, annars helt okej!

Kommentarer
Postat av: M

"massamassa omogna typer som hängde av toalettdörrar och hoppade ner folks tält"



Ja, det började som den alternativa och mysigt lilla festivalen under sensommaren, men har gått mer mot den festival där dagens ungdom ser sin chans att få åka på sommarens enda festival. Och därmed blir det fjortisupptåg av det slag du nämnde. Sad but true.

2009-08-10 @ 00:16:44

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0