Jag lever

Inatt drömde jag att jag hade fått 69 kommentarer på ett av mina inlägg, hej happi jag blev då, HAHA!
Igår var iaf jag inne i Växjö och kollade på Melody Club, Emmelie och jag stod typ längst fram, och hej vad bra det var<3
Efteråt så fick vi våra MD-väskor signerade plus att vi blev fotade tillsammans med Christoffer :D Jag sa också hejdå till Anna som sticker USA imon och ska antagligen plugga där i 4 år! Anna om du läser detta, ja kommer sakna dig men du kommer få SÅ FETT KUL där borta<3

Jag hr inte skrivit på evigheter så jag har en del bilder att lägga in, bl.a. från Emmaboda, håller på att ladda in dom på datorn nu så lägger upp dom efter detta! Och sen blir det lite bilder från Karl-Oskardagarna också, ohyes!

Kommentarer
Postat av: M

Sångaren stavar det iofs Kristofer.

2 ggr fel av dig, CH & ff, bakläxa, haha :F

2009-08-09 @ 20:48:21
Postat av: M

MD = MC?



/Besserwissern :p

2009-08-09 @ 20:49:16

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0