Malmö i bilder och oki lite lång text också!

Emmelie och jag drog till Malmö som sagt, för att chilla och kolla på The Sounds<3 Tåget var 20-30 minuter försenat i Alvesta menn det gjorde ingenting, vi satt på en bänk, läste Metro och jag gjorde en liten glädjeshoppingdans! HAHA!
Vi lyssnade på sagor, dansk musik och klassisk musik på tåget inann vi kom fram. Bra tidsfördriv dom har på x2000 ^^
När vi väl anlände till Malmö så var klockan typ 12:15, tror jag, och vi skulle shoppa innan vi skulle äta och börja partaja lite. Emmelie fyndade verkligen på Monki, och köpte världens sötaste klänning på H&M. Själv köpte jag bara öronproppar, minihårsptay och genomskinliga bh-band! Ja nu måste jag ju berätta detta hahahah! Jag hade ju varit såå smart på morgonen att ta en bh utan bhband eftersom dom skulle synas för klänningens axelband och bhbanden matchar liksom inte. Men ack så fel. Bh:n liksom gled ner heela tiden så jag fick typ panik och trodde den skulle åka ner på magen eller nått, så till slut köpte jag då bhband! Sen började vi bli mycket hungriga så vi skulle gå till "vårt" falafelställe. Men vi hittade inte det, och vi blev mer hungriga och irriterade och ja ni vet... Tillsist hittade vi ett annat falafelställe som hade lika goda falaflar så vi gick dit och köpte istället. Sen ville vi typ sittta på gräset/vid vatten och äta och dricka kir/cider så vi vandrade och satte oss vid nån å typ. Där skulle jag ju då sätta på bhbanden och hahahaha! Det gick inte för det var jäääättetrögt så det slutade ju iaf at jag fick krångla av mig bhn under klänningen, ta av mig den, sätta på banden och sen sätta på mig den igen, HAHAHA! Alltså, ni skulle ju se hur det såg ut, kul var det iaf! Sen satt vi där och drack tills vi gick tillbaka till torget och där i ett skyltfönster satt världens sötaste panda! Emmelie typ tvingade in mig och frågade vad den kostade, kommer ej ihåg hur mycket men inte så farligt dyrt, så vi köpte han, för han var alldeles ensam! Vi döpte honom till Alfons Panda, han är nu vårat partydjur! Alfons, jag och Emmelie drog och ställde oss för att vänta på att The Sounds skulle börja, och Emmelie som inte gillade Sounds innan konserten, men OJ vad hon ändrade sig under tiden. OHYES! Jag var helt glad och lycklig och typ sådära, och när de spelade extralåten (som typ aaalltid är Living in America) drog vi till utgången för att vänta på autograf av Maja! Och sen kom hon och jag var full/glad/nervös/mm och typ dog när hon kom. Och jag och Emmelie fick hennes autograf på baksidan av två kvitton jag hittat i plånboken, och vi fick vara med på bild med henne OCH JAG GJORDE HIGH FIVE MED HENNE<3333 Bara för att jag frågade om hon kom ihåg när dom spelade i Växjö -03 under KarlOskar--dagarna, och hon typ: Hmm, jaaa... Och jag typ: JAG VAR DÄR! Och då gjorde hon high five med mig, jag typ; :O:O:O:O:D:D:D:D:D. Sen var Emmelie och jag tvugna att springa till tåget, och jag var så glad och upprymd att jag hade kunnart springa en mil eller typ springa fram och tillbaka genom hela tåget. SÅ JÄVLA LYCKAD DAG<33333



   


   
   



   






Kommentarer
Postat av: M

Årets citat?



och hon typ: Hmm, jaaa... Och jag typ: JAG VAR DÄR! Och då gjorde hon high five med mig, jag typ; :O:O:O:O:D:D:D:D:D

2009-08-21 @ 15:00:42
Postat av: Popis

Ååh VILL TILLBAKA!! Bäästa dagen på sååå Länge<333

men ses på Sönda igen popii! <3

2009-08-21 @ 16:39:36
Postat av: lovis

haha, den där ån.. kallas malmökanal :)

2009-08-21 @ 17:14:31
URL: http://somlighet.blogg.se/
Postat av: M

Vilket falafelställe är "ert" och var gick ni istället? Mitt favoritställe ser typ ut som ett gatukök. Ligger vid en liten parkering, precis intill kanalen, en park och en kyrkogård. Alltid lika fint där :D

2009-08-21 @ 19:55:50
Postat av: Lovis

det är fint att diskutera favoritfalafelstället i malmö må jag säga!

2009-08-24 @ 21:18:53
URL: http://somlighet.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0