MALMÖ!

Om typ en kvart åker jag in till Växjö, sedan vidare till Alvesta och Malmö!<3 Jag är fetingpepp men också ganska stressad för jag hittar inte alla saker/jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig!!! Men kamera, mobil, plånbok, bokningsnummer, medicin, och Kir är nerpackade. Hoppas att det räcker. Vi ska ju bara vara borta över dagen!
Tuss kanske är en hane förresten, så därför kallar jag numera hon/han för Ansgar. Han/Hon har sovit hela natten i antigen min eller mammas säng, så mysigt! Plus att jag har fått klappa honom/henne lite<3 Har lite dåligt samvete över att jag lämnar det lilla livet ensam hemma, men mamma sak gå upp och checka läget ibland!
Nu hinner jag inte sitta här mer!

PARTY!!!

Kommentarer
Postat av: M

MAJA KLAPP KLAPP KLAPP

MAJA KLAPP KLAPP KLAPP

2009-08-21 @ 00:56:23

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0