Sthlm på G

OMG JAG HAR PRECIS BOKAT MIN BILJETT TILL THE SOUNDS I MALMÖ I DECEMBER<3333 Hahaha visste inte ens om att det var biljettsläpp idag och så går jag in där bara för att liksom, OCH SÅ HAR DOM SLÄPPTS<33333

Iaf, haha, nu är jag helt upprymd! Öh, jo justde, jag åker tillbaka till Sthlm idag 11:44. Jag hoppas innerligt att det går bra med Ansgar. Ska gå ut med honom sen så att han blir trött och sover. Och jag måste ta åksjuketablett, annars ligger väl jag och spyr någonstans hehe. Det verkar inte som att mamma har svininfluensan utan bara en helt vanlig hederlig förkylning (oki det är JAG som typ har hittat på att hon har svininfluensan.. Eller hittat på och hittat på, hehe, jag sa att det inte skulle förvåna mig att hon fick det, bara för att hon typ aldrig är sjuk! :p )
Nej men nu ska jag gå och leka med Ansgar och snacka med mamma innan jag åker, och hoppas att snart Adobe har laddat klart så jag kan ladda ner min biljett!!!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0