091209

Jag är så dålig på att uppdatera bloggen men det är liksom för att jag har noll tid. Jag jobbar, åker hem, äter, sover, går upp, jobbar... Låter ju inte så kul kanske men I promise, det är roligare än det låter!
Iaf, ska lägga upp bilder från i helgen denna kommande helgen när jag har tid, såatte..
Och idag har vi varit på bio och sett "Luftslottet som sprängdes". Den var bra men jag var supernervös och blundade ganska mycket!
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp redan lite innan sju, och sen kommer jag inte hem förens sent imonkväll för jag ska typ på "julbord" med jobbet på en libanesisk restaurang, ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Ma

Ha ha ha.... välkommen till en alldeles vanlig dag! med jobb,äta,sova...jobb,äta,sova....

Ha det bra idag på jobbet!

Kramelikram

Ps jag fick ledigt 4-5/1!! Så inga problem med flytten :)

2009-12-10 @ 08:17:46
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Kit

åh, libanesiskt är supergott ju :D

2009-12-10 @ 15:34:55
URL: http://discotetris.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0