091212

Idag tog jag värsta långa sovmorgonen! Vaknade först vid 06 av att Ansgar tyckte att jag skulle gå upp, men det tyckte inte jag så jag somnade om. Vaknade vid 11 men somnade om och vaknade inte igen förens vid 12:05 då jag bestämde mig för att gå upp. Kände att jag verkligen behövde få sova ut, har ju typ bara sovit i snitt 6 timmar per natt, jag är van vid att snitta 10 timmar per natt!
Iaf, Ansgar och jag var ute i typ 25 minuter innan han bestämde sig för att han ville gå in. Efter det klädde jag på mig och drog in till stan för att fixa lite julisar. Det gick inget vidare, hittade en till Mattias men inget annat. Köpte ett diadem med en stor svart paljettglittrig rosett till mig själv på HM's barnavdelning, billigt och bra! Tror jag ska ha den på nyår tillsammans med min finfina klänning som jag köpte på Topshop Outlet för typ några månader sen, kommer bli så snyggt!
Ikväll ska jag och Mattias till Stefan&Lina och käka tacos, gott!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0