091218

Är mycket trött idag. Sov typ bara 6,5 timmar inatt innan jag gick upp och åkte till Lessebo för att gå på Mattias morfars begravning. Begravningen var fin och känslosam såklart. Mattias, Stefan och Lina spelade också en jättefin låt precis i början, mycket mycket fint!
Ikväll har jag varit hos Mattias. Vi somnade i hans säng och sov i typ 1,5 timmar innan vi blev väckta för kvällsmat. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här i soffan och kikar på TV. Har huvudvärk och mår lite illa, säkert för att jag inte sovit ordetnligt (jag är så känslig för rubbad sömn). Ska ta en alvedon, tvätta bort sminket och krypa ner under en filt eller nått.

Imorgon ska Mattias och jag fira jul/fyra och en halvårsdag. Det blir nog fint<3

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Åh grattis till er, va mysigt!:) Hoppas begravningen gick bra! Hör av er om när ni hinner ses och så=) Skickat sms till Mattias!!

2009-12-19 @ 14:37:57
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0