Dan före dopparedan

Knäppt att det redan är 23e december, har noll julkänsla men det får gå ändå. Vaknade idag och var lite mer förkyld än igår, tack och lov har jag nässpray med mig så jag överlever då.
Ska följa med papi och fixa gran och sen skulle han köpa dom sista julisarna också. Själv hade jag tänkt att gå ut och fota men det är fett tråkigt väder ute (grått, men dock snö! ;D) så jag skippar nog det. Ska nog sitta inne och klistra i min klippbok tror jag, har en massa bilder sen i somras som inte är inklippta!
Blir väl en bild på outfiten sen typ, nu när jag har all världens tid!

Kommentarer
Postat av: DELLA

Krya! Vad menas med doppardagen egentligen? :o

God jul!

2009-12-23 @ 16:18:27
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Marcus

DELLA-->

Dopparedagen. Dopp i grytan. Julafton. Hallå?!?! ^^

2009-12-23 @ 16:30:14
Postat av: c

okej, bra det! :) God Jul!

2009-12-23 @ 21:10:25
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0