Det är vinter på riktigt nu

Det har snöat skitmycket här idag! Ligger iaf 1,5 dm på marken, galet! Jag är glad att jag tog mina vinterskor imorse! Dessvärre glömde jag vantar och det var inte så bra när vi skulle göra snölyktor idag på eftermiddagen. Iaf, när jag kom hem från jobbet så gick jag ut en snabbis med Ansgar för jag tänkte att han skulle få gå i snö, vilket han aldrig gjort innan. Han brydde sig inte ett dugg om det, utan han sprang på som vanligt. Fast han började ju frysa efter ett tag, så då bestämde jag mig för att ta in honom, och han protersterade inte. Sen snackade jag med mami och Anna, fick reda på att jag har lägenheten fr.o.m. 2010-01-01, så det känns jättebra, och efter det så åkte jag till Mattias som var hos Stefan och Lina. Vi stannade bara där en stund och åt, samt att Mattias skulle öva tillsammans med Stefan och Lina för en sång de ska spela/sjunga på Mattias's morfars begravning på fredag.
Sen åkte vi hem, och nu sitter vi i soffa och dricker te samt äter ganska hårda lussekatter. Ska nog sova nu faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

NÄR DU OCH MATTIAS KOMMER HEM VILL JAG ÅKA PUUUUULKA!!!! <3

2009-12-16 @ 17:42:53
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0