Happy endings

Sitter i soffan nu och kollar på när Mattias och Martin spelar Super Mario. Men idag annars så gick vi upp tidigt och åkte till Maxi för att handla till vår julafton imon+lite till nyår. Gick på systemet och köpte rosa champagne/mousserande vin, glittercider och kir. Kommer bli party alltså.

Hade tänkt att måla om byrån jag köpt på second hand idag också men färgen är helt borta! Blir typ galen. Jag som kände mig så himla kreativ idag. När jag inte fick måla så letade jag efter pärlorna för att pärla lite, men hittade inte dom heller :@ Tillslut så hittade jag iaf lite fönsterfärg så jag kunde stilla mitt kreativs sug.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vill också fira lite nyår och dricka alkohol.

Borde ta med mig Kir och öl till jobbet, sedan korka upp då sista personal går hem kl 21. Då hinner man både dricka och nyktra till (liiiiite) tills man ska upp morgonen efter på jobbet, hahahahaha :')

2009-12-29 @ 20:16:34

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0