Lady stardust

Idag vaknade jag på HELT FEL SIDA! Var megasur och jättearg och hade inte lust med någonting överhuvud taget. PLus att jag inte visste vart min systemkamera var och att jag hade glömt lite smink hos Mattias.
Mattias och jag hade iaf planerat at vi skulle till Kosta Outlet för att jag hade fått ett presentkort på Kosta Boda-affären där. Tänkte jag skulle hitta nått till lägenheten typ. Iaf, först gick vi runt och hittade typ ingenting. Mattias köpte lite kläder typ och sen gick vi tillbaka in i Kosta Boda-affären. Och tillslut hittade jag fakiskt nått fint, två stoooora tekoppar med vit utsida och turkos insida och matchande fat. Köpte även sex stycken mattallrikar i samma model och en stor typ salladsskål, också matchande. Fett nice, nu slipper jag köpa det på ikea, loooovely! När jag skjutsade hem Mattias så hittade jag även systemisen hemma hos honom, och hämtade mitt smink, så nu är jag glad igen. Eller iaf gladare!

Ska hämta mami på flygplatsen snart och sen ikväll ska vi fira julafton! Är jättenyfiken på vad jag kommer få eftersom hon inte fått nån önskelista av mig!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

I Kosta utan att höra av sig till mig? Fyyyyy ^^

2009-12-30 @ 16:49:33
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: SAGA

Hejsan, Fin blogg=) vill du vara med i min diskiution på min blogg den handlar om skor? =)

Vad gillar du för skor, Färgglada, Svarta, Högklackade, Ballerina? =) Skulle uppskatta din åsikt =)

2009-12-30 @ 19:10:07
URL: http://sagasmode.webblogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

haha lungan, du verkade ju hitta vad du ville ha=) förresten så hatar jag bloggare som bara går in och skriver "aaa men vill inte du tväla bla bla bla" xD

2009-12-30 @ 19:54:57

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0