Lussekatts-baket

Det gick inte såbra det där. Jag är typ bara bra på att baka chockladmuffins... Hade i vit choklad men det smakade typ ingenting, tråkigt! Dock var dom helt ätbara så det var ju bra det, så man liksom inte slänger bort saffran för 75 spänn!
Håller dessutom på att bli ganska jätteförkyld. Inte OKEJ (dock ganska bra ifs, för då kan man inte bli smittad av svininfluensan och det är ju great!)! Åt en hel vitlöksklyfta innan, ska göra det innan jag går och lägger mig tror jag. Kan inte bli sjuk nu tills i helgen då Anna kommer ju, och om jag lyckas bli det iaf ska jag gå på alvedon hela tiden hehe.

(psst har varit inne på studera.nu typ 25 gånger idag bara för att se om jag har fått antagninsbeskedet men har inte fått det än. Måste sitta uppe till efter klockan tolv inatt eftersom jag har fått för mig att man får reda på svaret imorgon hehe. Hoppashoppas)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0