Myskväll på Lucia

Ikväll har Mattias och jag haft värsta myskvällen, det var faktiskt längesen. När han kom hem från jobbet så gick vi och beställde en familjepizza och gick hem. Där tände vi jättemånga ljus på köksbordet, och släkte allt annat förstås, och så lyssnade vi på mysmusik. Sen bet jag ig jättehårt i tungan så att jag började gråta, för det blev värsta jacket och blödde faktiskt mycket (nu har det läkt) så det var ju inte så kul. Sen iaf gick vi och bäddade ner oss i bäddsoffan med jättemycket täcke och kuddar, drack pepsi och kollade på film, jättemys!

Och jag har firat lucia lite idag på egen hand; kollade på Luciatåget på SVT-play på datorn, drack jordgubbste och åt två lussekatter. Och så sjöng jag såklart med på "Gläns över sjö och strand", det lät inte så jättebra...
Iaf, nu ska jag koka två ägg till frullis imon. Ett till mig och ett till Mattias. Imorgon börjar jag inte förens 09:30 så får lite sovmorgon, och så slutar jag tidigt också, redan 15:30! Men nu ska jag sova så jag inte är helt död imon!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0