Hade visst nått att skriva om...

Mattias ska skicka nyckeln till mig imon så får jag förhoppningsvis den på tisdag, annars får jag trycka ner sakerna i den lillalillaväskan som jag har. Tur att jag inte har så jättemycket julklappar som ska med iaf!
Har ätit mat nu, och invigt Mattias nya micro som han fått i julklapp, den funkade finfint!
Har också räknat ut at jag ska köpa böcker till skolan för typ 2000:-, kul. Hoppas dom är bra då iaf.
Kanske ska dricka lite jordgubbste eller nått innan jag ska sova, är jättetrött så kan nog sova tidigt ikväll, bra!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Några tips angående att köpa studentliteratur. Köp INTE något från listan innan ni haft första föreläsningen i varje ämne. Ofta så byter läraren ut någon/några precis innan kursen startar. Låna så mycket du kan på bibliotek (högskolans och stadsbibliotek) eller gå ihop med någon och dela en bok. Sedan finns där ibland anslagstavlor där man kan hitta till-salu-böcker (begagnade) som andra säljer billigt. Knepen är många :)

2009-12-21 @ 14:54:17

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0