Rymden i en låda

Hmm skulle skriva något ganska smart här nu var det tänkt men kommer inte ihåg det alls såatte. Lyssnar på Detektivbyrån i hörlurarna, det blir mycket bättre då. Kent-tröjan är skönast i världen typ, och mitt objektiv, ååååh<3 Så bäst. Fick förresten jättefina rosa muffinsformar och jättefina klädnypor i form av fåglar av min plastsyrra idag på morgonen, då blev jag glad.
Det är dåligt väder idag me, mulet och så snöar det så jag kan typ inte gå ut och ta kort för då blir min lilla kamera blöt och det vill jag ju verkligen inte!

Och btw, ni som surfar med Firefox kan se att jag har fixat en panda uppe i browsern, precis innan webbadressen. Ni som har explorer kan inte se det, synd för er vaa! Plus att jag har lagt in en rosett framför varje rubrik och den kan aaaaalla se, mysigt.

Kommentarer
Postat av: Ma

Hej gumman! God fortsattning pa julen. Har ar allt kanon bra, har hittat internet sa jag kan komunicera med omvarklden...ha ha

Ha det gott sa hors vi. Saknar er, ni skulle ha vart med!

Kramar Ma

2009-12-25 @ 19:12:26
URL: http://partypimglanpe.blogg.se/
Postat av: Marcus

Diskriminerande för oss med IE! FY PÅ DIG! ^^

2009-12-26 @ 11:03:15

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0