090220

Godmorgon allesammans!
Soligt här idag i Stockholm<3 Ska strax äta frukost och sen vänta på att Emma ska ringa vid halv elva. Mm, hon och Kabbe ska sova här inatt efter att dom kollat på AC/DC, och så kanske vi går nån runda på stan imon innan dom åker hem. Men fett kul att träffa dom igen! :)
Mina blommor som jag köpte igår lever än, yes! Tog bort dom från fönstret för det drar in så jävla mycket kalluft så jag var orolig för att dom skulle frysa ihjäl :/ Hade inte varit kul... Men just nu så lever dom och frodas, mhmmm!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Jag vet inte hur man svarar på kommentarer, vet du det ?:O Jag har krånglat på socialen om jag får bidrag till mat osv, och det skulle jag antagligen få, 3000 i månaden är inte så mycket, men bättre än ingenting alls, så känns kanon=) Läget med dig?

2009-02-20 @ 10:30:05
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0