Alla hjärtans dag

Efter vi hade fått frukost på sängen av Mattias så segade vi lite innan Anna&jag bestämde oss för att dra in till stan en snabbis innan vi skulle handla på Maxi. Vi åkte in, och Mattias skulle komma sen. Vi letade förgäves efter ett Lindex som vi inte varit inne i, Anna letar nämligen efter en plånbok som hon sett hemma, men vi inte lyckats hitta här ännu, jobbigt...
Vi gick runt lite och det var ganska kallt och sådära, och jag hade på mig mina nya skor<3 Sköna!
Vi bestämde oss för att gå in på Åhléns lite och kolla efter plånböcker där, men hittade bara sånna som kostade typ1000:- Inte oki... Kollade efter reakläder men hittade ingenting, blä... Vi drog till Weekday och skulle prova jeans där, dom har 75% rea på sina jeans där vilket då blir att ett par reajeans kostar 100 pix, värt! Svårt att hitta 23:or till Anna i högarna av jeans som fanns där, men vi hittade ett par, dom flesta satt helt mongo, men hon hittade ett par som satt löst, men snyggt löst, så hon köpte! Jag köpte också mina första Cheap Monday-jeans ever! Dock typ 3 strl förstora, men jag har dom som "baggyjeans", fast dom såg ut som chinos, svarta iaf! Puss på nya byxor för 100:-
Vi åkte efter det till Maxi, handlade mat för att sedan åka till Videomix vid Odenplan och köpa gott godis (bara för att dom har gelégrodor där<3). Vi åkte hem för att upptäcka att proppen hade gått (IGEN), hela nerevåningen är bäcksvart, förutom vårt rum och micron, spisen funkar inte och lite sådära. Tillsist kom "dom på övervåningen" ner och bytte propp så vi kunde laga mat. Trerätters, jajamensan!

          
- Påväg till stan-     -Snyggfrill-             -Alla<3dags-middag-          -Efterrätt-

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0