Dagens musiktips


Pats. Hjälp vad bra det är, mmhm! Debutskivan släpps 4 mars nu i år. Yes, ännu en skiva på min lista över cd-skivor jag ska köpa, är nu uppe i 22 stycken. Höhö.

Idag har Mattias inga lektioner, så jag får sällis här hemma :p Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på. Har redan spelat sims i typ två timmar (gick upp tio över nio idag, snoozade bara EN gång, *rekord*), och har redan tvättat allting.. Hmm, kanske ska dammsuga lite? Ja, jag ska kolla lite på arbetsförmedlingen efter ett jobb till lilla mig, ska iaf försöka få ett heltidsjobb innan jag kanske tar nannyjobbet.
Ikväll kanske Pernilla tittar förbi och kollar film alternativt spelar Wii, trevligt. Imorgon kväll ska Mattias och Stefan på hockey, Sverige-Ryssland (jag ville inte hänga med, hockey är INTE min grej!), så det blir en hemmakväll med pannkakor och nån bra film!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0