Dagsutflykt till Kungens Kurva

Idag bar det av till Ikea tillsammans med Pernilla. Hon hoppade på vår tunnelbana på centralen, sen åkte vi hela vägen till Fruängen och sen vidare med buss mot Tumba. Höhö, vi trodde först att vi var på fel buss, men vi kom fram så det var visst rätt buss iaf ^^ Pernilla skulle bara kolla vad hon skulle köpa, för hon hade visst tillgång till bil imon, så hon gick runt med en lista och skrev ner en massa saker. Mattias och jag hittade också hur mycket som helst som vi ville köpa, men hade varken pengar eller utrymme hemma, så det blev bara två tavlor, värmeljus och lite klämmor.
Eftersom vi ändå var i Kungens Kurva, passade vi på att smita in på Rusta (mm, hittade sötaste rosa durkslaget där<3), och sen vidare på City Gross. Köpte lite fil, cremé fraiche och ost. HIttade också ett fotoalbum som rymde 300 bilder, så nu kan jag sitta och sätta in alla andra bilder som inte fått plats i mitt klippalbum! Superduper!

Ikväll/inatt ska Mattias kolla på Superbowl, 23:55-04:00, så vi får se hur mycket sömn jag kommer få ^^


<-- Hej min lugg är ordentligt förlång :'/

<-- Tavla jag köpte och ramade in signerad Timobiljett- och bild samt Niels plektrum ;D

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0