Effektivitet

Idag tycker jag att jag har varit duktig, mjaa! Sökt nio jobb (åtta på dagis/förskola och ett i en djuraffär), tvättat all tvätt och, öh nått mer är det jag har gjort.. Jo, plockat iordning alla mina grejs som ligger lite här och var i rummet. Duktig!
Jag har även fått en till 20%rabatt-kupong-på-valfritt-plagg från H&M, ska hämta i affär stod det i sms:et, fixar imon.


Åh, jag är så galet sugen på att pärla, hoppas att Anna tar med sig pärlorna upp som jag bad henne om (måste påminna)! Ska göra egna sånnadära megasuperdupersöta halsband! Ni vet, typ EN SÅN HÄR fast inte just en svamp (funderar på om jag kan hitta en med my little pony...), och sen så trär man bara ett snöre igenom och vips har man världens sötast halsband<3 Ska gör en snygg till festival också (kommer vara såå broken efter bara nån timme där men iaf!).

Au revoir

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0