Hej våren<3

Åh, nu känns det som att våren är här! Trots att det fortfarande ligger mycket snö kvar (dock typ bara på vår tomt, why??!), så känns det i luften att det är vår. Det var riktigt skönt ute, solen lyste och fåglarna kvittrade(ja mamma, jag har varit ute och fått luft&vårsol, så det är lugnt ^^)!
Har iaf hunnit med att handla idag, åkte till och med till Maxi i Sundbyberg bara för att liksom! Gick jättebra, så nu har vi mat så vi klarar oss till helgen :p Handlade också lite grejer till det jag ska baka på lördag, vi ska fira Mattias och Stefan då.
Och VARFÖR luktar det munkar på vårt rum? Mattias, har du gömt munkar här inne? Nej men seriöst, haha, fattar inte vart lukten kommer ifrån, eftersom det vbara är på vårt rum.. Blir ju skitsugen för tusan! :p

Blomminfo: Ni kan kalla mig för blomsterdödaren Sara, jepp. En blomma frös ihjäl lite i bladen redan första natten.. Men den andra har varit så fin enda tills jag kom hem från Maxi, för nu slokar den jättemycket! :/ Misstänker att jag kan ha gett liite för mycket vatten, fan också! :@

Värsta vårvädret idag<3




Kommentarer
Postat av: Ma

Dom blommorna är bland dom "svårare"......så jag tycker inte att du ska deppa allt för mycket!det finns andra som inte är lika svåra men lika fina :-)

2009-02-27 @ 08:26:40

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0